Werken bij een van onze winkels

Administratief talent bij Superkeukens

Zou jij willen werken in een gezellig familiebedrijf met een no nonsens cultuur? Heb jij de ambitie om dé spil te zijn tussen onze verkoopafdeling en leveranciers?

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratie rondom het bestellen van keukens en aanverwante artikelen bij vastgestelde leveranciers. Je hoeft hierin geen ervaring te hebben, wij vragen alleen wat enthousiasme en interesse, alles dat je moet weten leren wij je ‘on the job’. Vanzelfsprekend gaan wij je hierin opleiden en begeleiden. Je bent mede- verantwoordelijk voor het waarborgen van de kwaliteit van de keukens en controleert opdrachtbevestigingen. Je hebt naast het team waarin je werkt contact met ‘onze’ keukenverkopers, leveranciers, monteurs én klanten.

Voor deze functie is het belangrijk dat je beschikt over de volgende vaardigheden:

  • MBO+ werk- en denkniveau.
  • Nederlands in woord en geschrift.
  • Kennis van MS Office.

Verder beschik je over de volgende eigenschappen:

  • Je bent klantgericht want wij gaan voor 100% klanttevredenheid.
  • Je beschikt over een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel en denkt in het team belang.
  • Aan de hand van de werkzaamheden kan jij zelf prioriteiten stellen, hierin krijg je veel vrijheid..

Functie omschrijving:

  • Uiteindelijk ben je in staat om zelf complete opdrachten te bestellen.
  • Je controleert en verwerkt opdrachtbevestigingen in het systeem.
  • Beantwoordt e-mails van klanten, leveranciers, monteurs, verkopers en leveranciers.
  • Onderhoud nauw contact met onze logistieke afdeling en leveranciers t.a.v. het (af)leveren van goederen.

Ons aanbod aan jou:

  • Een gezellige werkomgeving binnen een enthousiast team.
  • De functie wordt uitgevoerd van maandag t/m vrijdag.
  • Een uitdagende en afwisselende functie in een groeiend bedrijf
  • Een passend salaris met de CAO Wonen als leidraad
  • Personeelskorting
  • Dagelijks een verzorgde lunch en fruit is continu tot je beschikking

Meubels en Keukens is een levendige organisatie met 18 filialen verdeeld over 5 locaties verdeeld in de Randstad die 7 dagen per week geopend zijn en zich specialiseert in franchiseformules, waaronder Pronto Wonen, Profijt Meubel, Xooon en Henders & Hazel, SuperKeukens en InHouse. Ons centraal magazijn en kantoor is gevestigd in Alphen aan den Rijn. Wij zijn een energiek en ondernemend familiebedrijf dat de afgelopen jaren sterk is gegroeid. De sfeer op de werkvloer kan het best worden omschreven als informeel. Je kunt verwachten dat je in een gezellig team en een dynamische organisatie terechtkomt volop uitdagingen maar ook verantwoordelijkheden. Regelmatig worden er uitstapjes, borrels en etentjes georganiseerd om je collega´s beter te leren kennen.

Laat wat van je horen en solliciteer!

Soort dienstverband: Parttime, Fulltime
Parttime uren: 30-37 per week

Werkschema:

  • Dagdienst
  • ma-vr

 

Sollicitatie

  • Max. bestandsgrootte: 256 MB.