Retour en annuleerbeleid
We begrijpen dat je soms van gedachten kunt veranderen. Of je nu een bestelling in onze winkel hebt gedaan of via de webshop iets hebt besteld: op deze pagina lees je wat de mogelijkheden zijn voor het annuleren of retourneren van jouw aankoop. Let wel: er is een verschil tussen een fysieke winkelbestelling en een online bestelling. Hier leggen we je helder uit wat je rechten zijn, welke voorwaarden er gelden en waar je rekening mee moet houden bij het terugsturen of annuleren van jouw meubelstuk.
- Een bestelling annuleren
In de CBW-erkende voorwaarden staat dat jij het recht hebt om jouw aankoop die je in de winkel gedaan hebt te annuleren. Hierin staat ook dat er bij annulering kosten in rekening worden gebracht. Dit is afhankelijk van het tijdstip van annuleren.
Annuleer je jouw bestelling op het moment dat deze nog niet binnen is in ons magazijn, dan moet je 30 procent annuleringskosten betalen.
Is de bestelling wel binnen in het magazijn op het moment van annulering? Dan betaal je 50% annuleringskosten.
Als er eenmaal geleverd is, kun je niet meer annuleren. Een webshopbestelling kan dan nog wel retour worden gedaan. - Een winkelbestelling retourneren
Een bestelling die gedaan is in onze winkel (dus een fysieke bestelling) kun je niet retour sturen. Deze kan je wel annuleren. - Een webshopbestelling retourneren
Heb je een online bestelling geplaatst? Dan kun je jouw product binnen 14 dagen retour sturen. Dit termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. De meubels moeten in originele staat en verpakking geretourneerd worden. Verder dient het artikel compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn (dit geldt niet voor showroommodellen). De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor jouw eigen rekening. Zodra jouw bestelling in correcte aankomst bij ons is ontvangen, storten wij jouw aankoop terug. Indien de order volledig terugstuurt wordt, dan ontvang je de verzendkosten terug van de 1e zending.